Švyturio arenos metai: 200 tūkst. eurų investicijų lankytojų patogumui

Devintuosius metus skaičiuojančioje Klaipėdos Švyturio arenoje 2019 metais investuota didžiausia suma nuo objekto atidarymo – daugiau nei 200 tūkst. eurų skirta moderniems garso ir infrastruktūros sprendimams bei lankytojų komfortui. Pernai skirtingose erdvėse įvyko 92 sporto, muzikos, parodų, mugių ir kitų renginių, kuriuose apsilankė daugiau nei 250 tūkst. lankytojų iš Lietuvos ir užsienio.

Didžiausios investicijos per 9 metus

Pernai Švyturio arenoje vyko daugybė pokyčių, nukreiptų į arenos infrastruktūros atnaujinimą bei kliento patirčių tobulinimą. „Mums yra svarbi kliento patirtis arenoje, todėl per vienerius metus investavome daugiau kaip 100 tūkst. eurų siekdami ją dar labiau pagerinti. Sukūrėme jaukesnes zonas, kuriose galima smagiai leisti laiką ne tik prieš renginius, bet ir po jų. Rudenį duris atvėrė ir atsinaujinęs atviras klubas „Mannol“, kuriame žiūrovams suteikiama galimybė patogiau renginiais mėgautis be jokios papildomos narystės“, – teigia Švyturio arenos direktorė Aida Aleksandrovienė. 

Daug dėmesio pernai buvo skirta ir bendrai arenos infrastruktūros plėtrai. Dar 100 tūkst. eurų investuota į naują, modernesnę garso sistemą, patogesnius bei saugesnius įėjimo kontrolės sprendimus bei kitas technologines naujoves.

2019-ųjų populiariausi – lietuviai

Pastaruosius trejus metus didžiausioje Vakarų Lietuvos renginių erdvėje žiūrovų ir renginių skaičius laikosi itin stabiliai. Per metus arenoje įvyksta vidutiniškai po 100 renginių ir apsilanko daugiau nei 250 tūkst. žiūrovų. Arenos renginių tinklelis, nors kiekvienais metais skirtingas, vis dėlto išlaiko ir tradicijas. 

„Pernai arenojedaugiausiai vyko koncertinių renginių – būtent jie ir sulaukė daugiau žiūrovų dėmesio. 2019-aisias populiariausias buvo lietuviškas turinys – nuo „Stand up“ pasirodymų iki koncertų. Tai atitinkamai lemia renginių organizatorių ir atlikėjų pasirinkimą koncertuoti arenoje jau beveik dešimtmetį“, – sako A. Aleksandrovienė. Jos teigimu, daugiausiai klaipėdiečių ir miesto svečių dėmesio 2019 m. sulaukė žinomiausių žvaigždžių koncertai – Sauliaus Prūsaičio, Marijono Mikutavičiaus, Jazzu, Andriaus Mamontovo pasirodymai bei komikų Manto Stonkaus ir Manto Katlerio programa „Mantai kurorte“. 

2020 metų TOP – sporto čempionatai ir svečiai iš užsienio

Vis dėlto, daugiausiai dėmesio ir pastangų pernai buvo skirta pasiruošimo darbams šių metų renginiams. Be įprastinių kultūrinių, muzikos ir sporto renginių, Švyturio arenoje šiemet įvyks net trys dideli sporto įvykiai. Artimiausias – didžiausia krepšinio šventė Lietuvoje – „Karaliaus Mindaugo“ taurės turnyras, vasarą – Europos U20 vaikinų krepšinio čempionatas. Galiausiai, rugsėjo 12-20 dienomis arenos svečiai galės apsilankyti didžiausiame futbolo renginyje, kuris kada nors yra organizuotas Lietuvoje – FIFA pasaulio salės futbolo čempionate. Šios sporto šakos planetos pirmenybės į Europą grįžta po 24 metų pertraukos ir jose šeimininkės teisėmis debiutuos Lietuvos rinktinė.

A. Aleksandrovienė neabejoja, kad būtent šie trys sporto renginiai ir sulauks daugiausiai žiūrovų dėmesio 2020 metais. Tiesa, populiarumu neatsiliks ir lietuvių mėgiami „Gregorian“ bei, žinoma, TV projekto „Lietuvos balsas“ pusfinalio koncertas. Žvelgiant į metų pabaigą tikimasi, kad ypatingai daug renginių ir lankytojų arena sulauks kalėdiniu laikotarpiu – nuo paskutinės minutės dovanų mugių iki šventinių privačių renginių. 

Metų tendencijos – malonios patirtys už renginio erdvės

„Dėliodami renginių tinklelius naujiems metams mes stengiamės išlaikyti jį kokybišką ir užtikrinti, kad įvairių skonių žmonės atrastų savitą pramogą. Svarbiausia – užtikrinti balansą tarp skirtingų renginių ir pasirūpinti aukščiausio lygio lankytojų patirtimis juos lankant. Būtent todėl skyrėme daug dėmesio žiūrovų patogumui, jaukumui, atnaujinome erdves ir net meniu baruose“ – tendencijas apibendrina A. Aleksandrovienė. 

Arenos vadovės teigimu, dabar svarbu tampa ne tik renginio kokybė, bet ir reakcija į besikeičiančius žmonių įpročius, pasaulyje įsivyraujančias tendencijas. Pavyzdžiui, didžiausiasarenos tikslas artimiausiems metams – atsisakyti plastikinių gaminių: vienkartinių lėkščių, bokalų, įrankių ir juos pakeisti popierinėmis ir daugkartinėmis alternatyvomis. Taip pat žmonėms svarbios patirtys ir už konkretaus renginio erdvių, pavyzdžiui, sklandus srauto valdymas automobilių aikštelėje, įėjimas be eilių, operatyviai veikiančios rūbinės, galimybė pavakarieniauti prieš renginius ir užsirezervuoti staliuką pertraukos metu. 

Visos tokios detalės ir smulkmenos tampa neatsiejama kokybiško ir gero renginio dalimi, taigi ir organizatoriai, ir erdvių valdytojai artimiausiais metais neapsiribos vien gerais atlikėjais ir pasirodymais. Jie plės lankytojų patirtis toliau nuo renginio vietos – nuo automobilių aikštelės iki rūbinių, patogių krėslų, paslaugaus aptarnaujančio personalo ir net smagaus vakarėlio po renginio.

Švyturio areną Klaipėdoje valdo UAB „Klaipėdos arena“. Ši įmonė priklauso lietuviško kapitalo įmonių grupei UAB „Infrastruktūra LT“, kuri specializuojasi visuomeninės paskirties sporto bei kultūros objektų valdymo ir infrastruktūros projektų vystymo srityse.

Parašykite komentarą