„Ozas“ pristato kampaniją „Nepasiduok plastikui“

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pradeda kampaniją „Nepasiduok plastikui“, kurios metu pristatys, kokie realūs partnerių veiksmai padeda mažinti plastiko atliekų kiekį savitarnos restoranų ir kavinių zonoje. Tarptautinė iniciatyva „Nepasiduok plastikui“ (angl. „Don’t be plastic“) startuoja visuose „NEPI Rockcastle“ valdomuose prekybos centruose Europoje, tarp kurių – sostinėje veikiantis „Ozas“. Iniciatyvos dalyviai siūlo susimąstyti apie perteklinį plastiko gaminių naudojimą, ragina rinktis aplinką tausojančius sprendimus, skatina savo lankytojų įpročių pokyčius bei kviečia prie iniciatyvos jungtis ir kitus prekybos centrus bei verslo atstovus.

Dauguma maitinimo paslaugų teikėjų aplinkai draugiškas iniciatyvas įgyvendina jau ne vienerius metus. Anot prekybos ir pramogų centro valdytojos Inos Augulienės, „Nepasiduok plastikui“ atkreips dėmesį į tvarią restoranų ir kavinių veiklą bei, tikimasi, taps įkvepiančiu pavyzdžiu kitiems verslo atstovams bei lankytojams.

„Vis tvaresnio verslo modelio link ilgą laiką jau juda didžioji dalis PPC „Ozas“ restoranų ir kavinių. Džiaugiamės partnerių priimtais sprendimais ir suprantame, kad šiandieniniame klimato kaitos kontekste jie privalomi kone kiekvienam verslui. Ypač, kai to svarbą supranta ir ekologiškiems sprendimas prioritetą teikia ir patys vartotojai. Sąmoningai rinkomės tokį kampanijos kelią, kurio metu ne perkelsime atsakomybę vartotojui, o patys kalbėsime apie savo ir savo partnerių atliktus ir planuojamus veiksmus“, – teigia I. Augulienė.

Anot prekybos ir pramogų centro valdytojos, „Oze“ įsikūrę maitinimo paslaugų tiekėjai renkasi tvarumo sertifikatais patvirtintas, perdirbtas arba perdirbamas, aplinką tausojančias pakuotes, plastikinius maišelius keičia popieriniais, vienkartinius plastiko indus – popieriniais ar mediniais, atsisako plastikinių šiaudelių, mažina atliekų kiekius ir skatina rūšiuoti.

Pavyzdžiui, restorane „Sriubos diena“ nėra jokių plastiko atliekų, plastikiniai maisto išsinešimo indeliai pakeisti popieriniais kompostuojamais. Greito aptarnavimo restoranas KFC atsisakė plastikinių maišelių, o iki šių metų pabaigos atsisakys ir plastikinių šiaudelių. Vegetariško maisto restoranas „Radharanė“ klientams jau siūlo metalinius, makaronų ir popierinius šiaudelius bei išbando daugkartinius maisto išsinešimo indelius.

I. Augulienė pastebi, kad lietuviški prekių ženklai, įgyvendindami tvarumo iniciatyvas, nenusileidžia globaliems.

„Pokyčiai paprasčiau įgyvendinami veikiantiems lokaliu mastu. Todėl, diegdami aplinką tausojančius verslo sprendimus, vietiniai prekės ženklai dažnai aplenkia ir globalius. Jiems lengva fiksuoti vartotojo elgsenos pokyčius, prie jų prisitaikyti ar net paskatinti keisti. Dėl šios priežasties dauguma „Ozo“ restoranų ir kavinių tvarumo srityje išsikėlė aukštus tikslus ir juos sėkmingai įgyvendina. Iniciatyva „Nepasiduok plastikui“ taps būdu kalbėti apie tai, ką jau įgyvendinome, bei įkvėps ir tolimesniam tobulėjimui“, – teigia I. Augulienė.

Apie „Ozą“

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ buvo atidarytas 2009 m. Bendras „Ozo“ nuomojamas plotas yra 61 800 kv. m, jame veikia apie 180 nuomininkų.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ priklauso „NEPI Rockcastle“, pirmaujančiai Centrinės ir Rytų Europos mažmeninės prekybos NT investicijų ir plėtros kompanijai, ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

„Newsec“ valdo 31 komercinį objektą, kurių plotas viršija 485 tūkst. kvadratinių metrų, o komandoje dirba 52 profesionalai, kurie yra atsakingi už komercinių objektų valdymą ir jų vertės didinimą. Šiuo metu „Newsec“ valdo 8 prekybos centrus, kurie užima 303 000 kv. m ploto, taip pat –23 verslo centrų, bendradarbystės ir gamybos paskirties komercinių objektų, kurie užima 182 000 kv. m ploto. Visoje Šiaurės Europoje „Newsec“ valdo 60 milijardų eurų vertės turtą.

Parašykite komentarą