Pirkėjai įsiklausė į rekomendacijas – naudojimosi savitarnos kasomis rodikliai auga

Atsiskaitymas už prekes savitarnos kasose padeda išlaikyti saugų atstumą tarp pirkėjų ir sumažina žmogiškojo kontakto su parduotuvės darbuotojais galimybę. Todėl lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ ragina klientus pasinaudoti galimybėmis apsipirkti patiems – tinklo parduotuvėse veikia daugiau nei 800 savitarnos kasų. Fiksuojama, jog klientai į rekomendacijas atsiskaityti už prekes savarankiškai įsiklausė. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, per karantiną naudojimasis savitarnos kasomis išaugo 11 procentinių punktų.

„Rūpinamės savo darbuotojų ir klientų saugumu, todėl kviečiame klientus naudotis savitarnos kasomis. Taip elgdamiesi sumažinsime žmogiškojo kontakto tarp kasos darbuotojų ir klientų galimybę. O įpusėjus antrajai karantino savaitei, turime kuo pasidžiaugti – klientai rekomendacijas išgirdo ir vis dažniau renkasi atsiskaitymą savitarnos kasose“, – sako „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavčienė.

I.Ščerbavičienė teigia, jog savitarnos kasos tinka tiek smulkiems būtiniausių prekių apsipirkimams, tiek didesniems, kai klientai prekėmis apsirūpina savaitei ar ilgesniam laikotarpiui. O lojalūs „Maximos“ pirkėjai ir darbuotojai pastebi, kad atsiskaitymas savitarnos kasose gerokai sutrumpina apsipirkimo procesą.

Dar viena svarbi rekomendacija šiuo laikotarpiu – už pirkinius atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko kortelėmis.

„Šiuo klausimu taip pat turime gerų naujienų. Fiksuojame, jog nuo karantino pradžios, lyginant tą patį laikotarpį pernai, atsiskaitymas banko kortelėmis padidėjo 9 procentiniais punktais. O šią savaitę Lietuvos bankams padidinus atsiskaitymų limitą bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis nuo 25 iki 50 eurų, tikimės, jog atsiskaitymo dažnis banko kortelėmis ir dar išaugs. Atsiskaitymas savitarnos kasose, banko kortelių naudojimas, rodos, yra nedideli, bet labai svarbūs žingsniai saugesnio apsipirkimo link. Tai priemonės išvengti viruso prieinamos kiekvienam“, – dalinasi I. Ščerbavčienė.

Šalyje įvedus karantiną, prekybos tinklas „Maxima“ klientams taip pat rekomenduoja pirkinius planuoti iš anksto ir į parduotuves užsukti ne dažniau nei kartą per savaitę, o apsipirkimus planuoti vengiant piko valandų. Užsukus į parduotuvę klientai raginami dezinfekuoti rankas bei naudoti vienkartines pirštines – šias priemones galima rasti vos atėjus į parduotuvę prie pirkinių krepšelių ir vežimėlių. Parduotuvėje – vengti žmonių susibūrimų, laikytis bent 1 m atstumo nuo kitų klientų bei parduotuvės darbuotojų. Laukiant eilėje prie kasos ar vitrinos, būtinai vadovautis ryškiomis informacinėmis linijomis padedančiomis reguliuoti eiles ir tinkamo atstumo išlaikymą. Be abejonės, vietoje įprastų kasų rekomenduojama už pirkinius mokėti savitarnos kasose. Atsiskaityti ne grynaisiais, o banko kortele.

Karantino metu didžioji dalis „Maximos“ parduotuvių dirba nuo 9 val. ryto iki 20 val. vakaro.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Parašykite komentarą