„Vilniaus alus“ prekybą internetu užkūrė per keturias dienas

Įvestas karantinas „Vilniaus alui“ tapo signalu sukurti internetinę parduotuvę. Po keturių dienų parduotuvė internete pradėjo veikti. Įmonė teigia, kad iššūkiu tapo ne tiek pačios platformos sukūrimas, o pirkėjų pinigų surinkimas. Įmonei tinkamiausią sprendimą pasiūlė „Luminor“.

„Mes Lietuvoje turime 23-is firmines parduotuves, kuriose karantino laikotarpiu parduodame produkciją tik išsinešti. Nuotolinės prekybos idėja kirbėjo anksčiau, o prekiauti internetu pradėjome praėjus keturioms dienoms nuo karantino paskelbimo. Apsipirkimo procesą stengiamės padaryti kuo paprastesnį“, – sako daryklos „Vilniaus alaus“ projektų vadovas Jokūbas Bagatyrius.

Darykla produkciją šiuo metu pristato Vilniuje, o greitu metu sudarys galimybę parduotuvėje apsipirkti klientams Kaune ir Klaipėdoje.

Pasak J. Bagatyriaus, pagrindinis klausimas įmonei, ketinančiai per nepilną savaitę pradėti nuotolinę prekybą buvo, kaip elektroninėje erdvėje surinkti pirkėjų atsiskaitymus. Įmonė pasirinko „Luminor“ banko sprendimą „E-Commerce Gateway“, pagrįstą atvirąja bankininkyste (angl. open banking).

„Iki šiol buvę sprendimai veikdavo taip, kad norėdamas surinkti mokėjimus iš savo klientų, prekybininkas turėjo kreiptis į visus bankus ir su jais sudaryti sutartį. Mūsų sprendimas veikia vieno langelio principu – užtenka sudaryti sutartį su vienu banku ir galite priimti pinigus iš visų. Tikime, kad mūsų sprendimas leis fizinę prekybą vykdžiusioms įmonėms lengviau ir greičiau startuoti su nuotoline prekyba”, – paaiškina Modestas Juonys, „Luminor“ banko Lėšų valdymo departamento vadovas Baltijos šalims.

Dėl paskelbto karantino, „Luminor“ siūlo smulkioms ir vidutinio dydžio prekybos įmonėms iki rugsėjo nemokamai naudotis šiais metais pristatytu elektroninės komercijos įrankiu „E-Commerce Gateway“. Šis įrankis leidžia prekybininkams gauti mokėjimus iš bankų „Luminor“, „Swedbank“ ir SEB banko sąskaitų savininkų, taip pat iš „Visa“ ir „Mastercard“ kortelių. Bankų sąrašas nuolat plečiamas.

Kartu su sprendimu, „Luminor“ internetinių parduotuvių savininkams pateikia ir populiarių internetinių prekybos platformų, tokių kaip „WooCommerce“, „Opencart“, „Shopify“ įskiepius, kuriuos dažniausiai naudoja mažesni mažmenininkai. Tai reiškia, kad mažų elektroninių parduotuvių savininkai galės pradėti naudotis šiomis mokėjimo paslaugomis neskirdami papildomų resursų programavimui. 

„Vilniaus alus“ yra 1999 m. įkurta lietuviško kapitalo didžiausia alaus ir gaiviųjų gėrimų darykla Vilniuje, gaminanti natūraliai fermentuojamą ir brandinamą alų, girą ir gaiviuosius gėrimus.

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2019 m. pabaigoje turėjęs 16,6% indėlių ir 18,7% paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja 940 tūkst. klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 19,7%, o akcininkų kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur.

Parašykite komentarą