E-prekybos gelbėjimo paketas smulkiajam ir vidutiniam verslui

Smulkioms ir vidutinėms šalies įmonėms, kurias dabartinė COVID-19 krizė paskatino žengti į interneto prekybos sritį, e. komercijos vystymo agentūra „Adeo Web“ pasiūlė visapusį e. prekybos sprendimą. Kartu su partneriais „Swedbank“, “DPD Lietuva” ir „Omnisend“ sukurtas e. prekybos sprendimas yra paremtas „Magento“ platformos pagrindu ir apima mokėjimų, siuntų pristatymo bei skaitmeninės rinkodaros paslaugas.

„Manome, kad verslui dabar labiausiai reikia integruoto sprendimo, kuris apimtų technologinį pamatą, aiškią skaitmeninės rinkodaros viziją ir taktiką, bei būtiniausius partnerius, kurie neatsiejami nuo e. prekybos proceso. Ateityje tikimės plėsti savo partnerių tinklą ir pasiūlyti dar daugiau galimybių Lietuvos verslui“, – teigia Paulius Nagys, „Adeo Web“ vadovas.

Už fiksuotą kainą siūlomas „Magento“ platformos pagrindu sukurtas e. prekybos sprendimas su paruošta naudoti „Swedbank“ mokėjimų integracija, DPD siuntų pristatymo moduliu ir „Omnisend“ e. pašto rinkodaros integracija. Į pagalbos vidutiniam ir smulkiajam verslui paketą taip pat įtrauktos išskirtinės partnerių nuolaidos, konsultacijos e. prekybos platformos personalizavimui ir internetinės rinkodaros gidai.

„Prekyba internetu šalies įmonėms dabartinėje situacijoje gali būti svarbus, o kartais ir vienintelis pajamų šaltinis bei vienas iš būdų užtikrinti veiklos tęstinumą. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šios partnerių iniciatyvos plėtojimo, pasiūlydami mokėjimų surinkimo internetu sprendimą ir siūlome pradėti juo naudotis palankesnėmis sąlygomis. Klientams, nusprendusiems pradėti prekybą internetu ir pasirinkusiems mūsų sprendimą, netaikysime sutarties sudarymo mokesčio, jiems pirmus tris mėnesius nereikės mokėti mėnesio palaikymo mokesčio, visam sutarties laikotarpiui bus taikoma nuolaida komisiniam operacijų mokesčiui. Esame pasirengę padėti, palaikyti ir stiprinti šalies verslą šiuo išbandymu laikotarpiu.“, – sako Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius.

„Dėl šalyje paskelbto karantino užsidarius didelei daliai fizinių parduotuvių, gerokai suaktyvėjo prekyba internetinėje erdvėje – čia persikelia vis daugiau prekybininkų, o joje produktus siūlantys jau ilgesnį laiką jaučia pirkėjų suaktyvėjimą. Nemažai daliai šių pirkėjų apsipirkimas internetu yra nauja patirtis, todėl prekybininkui itin svarbu garantuoti, kad ši patirtis būtų teigiama visais aspektais: patraukli e-parduotuvė, patogus atsiskaitymas ir patikimas pristatymas yra tai, ką jie įvertins pirmiausia, o tai didžia dalimi gali nulemti verslo sėkmę.” – pastarąsias tendencijas apibendrina „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius. Anot G. Bilevičiaus, B2C prekių kiekis didėjo ne tik dėl to, kad perkama daugiau – e. parduotuvių paslaugomis naudojasi ir vis didesnis skaičius žmonių. Kaip rodo praėjusių metų vasarą „DPD Group“ užsakymu atlikto tyrimo duomenys, tuomet dar didžiąją dalį – 9 iš 10 – prekių Lietuvoje iš e. parduotuvių įsigydavo jų reguliarūs pirkėjai. O prieš prasidedant karantinui internetu buvo pamėginę pirkti 8 iš 10 šalies gyventojų.

„Ši krizė prekybą ir smulkųjį verslą pakeis ilgam. Prekybos internetu populiarumui sparčiai augus jau ne vienerius metus, šie mėnesiai galutinai išmokys ir įpratins visuomenę reikalingų sprendimų ieškoti internete, todėl čia atsirasti turi ir visi į ateitį žvelgiantys smulkieji verslininkai. Neliekame jiems abejingi ir savo žiniomis bandome padėti perkelti jų veiklas į internetą, o šį iššūkį paversti galimybe augti bei plėstis. Kad prekybos internetu pradžia būtų lengvesnė, su nuolaidos kodu „RESCUEKIT40” siūlome 40% mažesnę bet kurio „Omnisend” plano kainą pirmiems trims mėnesiams.”, – sako Rytis Laurinavičius, “Omnisend” vadovas.

Pasak „Adeo Web“ vadovo P. Nagio, Lietuvos verslo kontekste matomas pasiruošimo išnaudoti e. prekybos kanalus trūkumas, o rinkoje jau mirga pasiūlymai sukurti e. parduotuvę per 24 valandas ar ją išsinuomoti didesnėse platformose. Šie sprendimai yra greiti, tačiau norint investuoti į ilgalaikį e. prekybos kanalą ir laikui bėgant plėsti pardavimo apimtis, pasirinkus trumpalaikį sprendimą greičiausiai teks investuoti dar ne kartą.

Tokiems greitiems sprendimams dažniausiai trūksta automatizuoto siuntų pristatymo, patogių atsiskaitymo būdų ar automatizuotų reklamos kampanijų, kurios būtų lengvai integruojamos e. prekybos sistemoje. „Adeo Web“ ir partnerių konsoliduotas sprendimas skirtas greitai atverti e. prekybos kanalus naujiems rinkos žaidėjams suteikiant jiems visus įrankius reikalingus augti ne tik šiandien, bet ir ateityje.

Daugiau informacijos apie pasiūlymą: http://adeoweb.biz/rescue-kit

Informacija apie „Adeo Web“

„Adeo Web“ – el. prekybos, B2B klientų aptarnavimo sistemų ir skaitmeninių produktų kūrimo įmonė, jau 10 metų sėkmingai vystanti projektus rinkos lyderiams. Įmonė teikia integruotą paslaugų paketą, kuris apima el. prekybos ir el. produktų (SaaS) vystymą nuo strategijos ir taktikos kūrimo, vartotojo sąsajos (UX/UI), skaitmeninio marketingo, programavimo iki „Google“ debesijos platformos (GCP) vystymo ir optimizavimo.

Parašykite komentarą