Dar 12 Šiaulių banko skyrių atveria duris klientams

Švelnėjant karantino sąlygoms nuo gegužės 11 dienos Šiaulių bankas atnaujina dar 12 klientų aptarnavimo padalinių veiklą. Iš viso šalyje veiks jau 41 klientų aptarnavimo padalinys.

Skyriuose klientai gali atlikti visas įprastas finansines operacijas, taip pat konsultuotis dėl pagalbos priemonių, nukentėjus nuo pandemijos.

Į Šiaulių banko skyrius klientai nuo pirmadienio galės atvykti be išankstinės registracijos telefonu, tačiau ribojamas galimas žmonių skaičius patalpoje. Be to, klientai privalo laikytis saugaus atstumo reikalavimų, dėvėti kaukes, respiratorius ar kitas veido apsaugos priemones.

Nors karantino reikalavimai palaipsniui švelnėja, Šiaulių bankas ragina klientus finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu – naudotis el. bankinkyste, grynųjų pinigų operacijas atlikti bankomate, o  iškilus klausimams – telefonu susiekti su klientų aptarnavimo centro konsultantais.

Paskelbus karantiną daugumos banko skyrių veikla buvo prevenciškai laikinai sustabdyta, o dabar iš viso klientus aptarnauja 41 iš 60 banko skyrių.

Nuo gegužės 11 d. duris vėl atveria šie banko skyriai:  

  • Skuodo klientų aptarnavimo skyrius (Birutės g. 2, Skuodas)
  • Danės klientų aptarnavimo skyrius (Liepų g. 8, Klaipėda.)
  • Naujamiesčio klientų aptarnavimo skyrius (T. Ševčenkos g. 16, Vilnius)
  • Kupiškio klientų aptarnavimo skyrius (Vytauto g. 8, Kupiškis)
  • Ukmergės klientų aptarnavimo skyrius (Kęstučio a. 7, Ukmergė)
  • Jonavos klientų aptarnavimo skyrius (Vasario 16-osios g. 7, Jonava)
  • Birštono klientų aptarnavimo skyrius (Druskupio g. 1, Birštonas)
  • Druskininkų klientų aptarnavimo skyrius (M. K. Čiurlionio g. 50, Druskininkai)
  • Palangos klientų aptarnavimo skyrius (Ganyklų g. 6, Palanga)
  • Panevėžio klientų aptarnavimo centras (Elektros g. 6, Panevėžys)
  • Šilainių klientų aptarnavimo skyrius (Žemaičių pl. 23, Kaunas)
  • Baisogalos klientų aptarnavimo skyrius (Maironio g. 40-15/16, Baisogala)

Karantino metu dirbančių banko skyrių darbo laiką rasite čia.

Apie Šiaulių banką

1992 m. įsteigtas Šiaulių bankas – didžiausias lietuviško kapitalo bankas, stabiliai ir nuosekliai augantis finansinis partneris, ypatingą dėmesį skiriantis verslo finansavimo ir vartojimo finansavimo sprendimams. Šiaulių bankas klientus aptarnauja 60 klientų aptarnavimo padalinių 37 Lietuvos miestuose. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą. Pagal 2018 m. ir 2019 m. „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimo rezultatus, Šiaulių bankas yra pirmas Lietuvoje pagal klientų aptarnavimo kokybę.

Parašykite komentarą