„Callcredit Information Group“: demokratiškai atmosferai darbe kurti kartais užtenka paspirtuko

Kaune įsikūrusios tarptautinės duomenų valdymo bendrovės „Callcredit Information Group“ Talentų paieškos ir vystymo departamento vadovė Katie Jarvis sako, kad demokratišką, laisvo bendravimo atmosferą darbe padeda kurti ne tik dėmesys asmenybėms, pasitikėjimas, nuomonių įvairovės skatinimas, bet ir labai paprasti materialūs dalykai, tokie kaip, pavyzdžiui, paspirtukai.

„Kauno biure turime šešis paspirtukus. Biuro plotas yra du tūkstančiai kvadratinių metrų. Paspirtuku nukeliauti iš vieno biuro galo iki kito yra ne tik daug greičiau, bet ir smagiau – atsipalaiduojama, pakyla nuotaika. Išvydę paspirtukus pralinksmėja ir Kauno biure besilankantys svečiai, klausia ar galima jais važiuoti“, – sako K. Jarvis.

Paspirtukai, sėdmaišiai, smiginis – tai paprasti materialūs dalykai, padedantys darbe kurti emocinį komfortą.

„Mes žinome, kad mūsų darbuotojų tarpe yra ekologijos ir vegetarizmo šalininkų, todėl biure Kaune rūšiuojame šiukšles, turime žaliąjį poilsio kampelį. Pailsėti darbuotojai gali ir žaisdami stalo futbolą, mini krepšinį, ar bendraudami prie skanios kavos puodelio, bendro pietų stalo“, – sako K. Jarvis.

Nebijokite klausti darbuotojų

Katie Jarvis teigimu, labai daug apie darbo aplinką bei darbo metu iškylančius poreikius pasako patys darbuotojai, tik reikia nebijoti jų paklausti ir tam pasitelkti įvairias kūrybines priemones.

„Yra įvairių būdų, kaip paklausti darbuotojo, ko jam trūksta, kad darbas vyktų sklandžiai. Pavyzdžiui, jei įmonė didelė, biure galima įrengti troškimų ir pageidavimų lentą, į kurią darbuotojai galėtų surašyti savo pageidavimus. Žinoma, reikia nepamiršti reguliariai išpildyti po vieną darbuotojų pageidavimą, įgyvendinti jų pasiūlytą idėją“, – pataria specialistė.

Pavyzdžiui, „Callcredit Information Group“ darbuotojai sugalvojo pagalbos akciją Kauno zoologijos sodui – rinkti giles, kurios yra labai vertingos gyvūnų maisto racione, ir šią akciją patys įgyvendino. 

„Darbuotojai vertina, kai darbas teikia dvasinį pasitenkinimą ir nėra tik pinigų šaltinis“, – sako talentų paieškos ir vystymo specialistė.

Svarbu – pozityvus nusiteikimas

Tarptautinės kompanijos turi didžiulius darbuotojų kolektyvus, kuriuose yra daug talentingų žmonių. Personalo specialistų pagrindinė užduotis išsiaiškinti darbuotojų talentus, gebėjimus, motyvacijas.

„Darbuotojų lojalumo ir motyvacijos skatinime kertinis vaidmuo tenka įmonės vadovui. Su darbuotojais bendraudamas tiesiogiai formaliuose ir neformaliuose susitikimuose, vadovas juos įkvepia, nuteikia pozityviai“, – teigia Katie Jarvis.

Pozityviai nusiteikęs darbuotojas yra atviras naujoms idėjoms, nebijo imtis naujų užduočių, prisiimti atsakomybės už rezultatus. Bet kokia įmonėse tvyranti įtampa – mažina darbo kokybę bei rezultatyvumą, o tai, specialistės teigimu, tiesiogiai atsiliepia ir įmonės finansiniams rodikliams.

„Turiu daug darbo, man jis patinka, aš mėgstu eiti į darbą, ten tvyro puiki atmosfera – taip turi jaustis jūsų darbuotojai kasdien skubėdami į darbą“, – sako specialistė.

Tobulėjimo galimybės

K. Jarvis pastebi, jog nėra paprasta darbuotoją išlaikyti darbo vietoje, kad jo nepaviliotų geresnes darbo sąlygas ar aukštesnį atlygį pasiūlęs konkurentas. Tam reikia stengtis ir nuosekliai ugdyti darbuotojo lojalumą – prisirišimą prie darbo vietos, kolektyvo ar komandos, įmonės.

„Darbuotojams labai svarbu jausti, kad įmonėje jie gali tobulėti, mokytis. Net ir nedidelėje įmonėje darbuotojai gali mokytis vieni iš kitų, o ką jau kalbėti apie didžiules kompanijas. Pavyzdžiu galėtų būti vienų departamentų ar skyrių specialistų kelionės pas kitus, bendri renginiai, paskaitos, užsiėmimai, kurių metu pasidalijama įdomia patirtimi“, – sako K. Jarvis.

Anot specialistės, mokydamiesi vieni iš kitų darbuotojai tobulėja, sužino, kas vyksta kituose departamentuose. Jei nesiseka realizuoti savęs viename departamente, galima imtis iniciatyvos save atrasti kitose pareigose arba tai gali pasiūlyti darbuotojams patariantys personalo specialistai.

 

Apie „Callcredit Information Group“

Kredito rizikos valdymo ir finansinių paslaugų kompanijos „Callcredit Information Group“ centrinis biuras įsikūręs Lydse, Jungtinėje Karalystėje. Grupės pajamos 2014-aisiais sudarė 186 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius 36,3 mln. eurų.

„Callcredit Information Group“ yra vartotojų informacijos, rinkodaros paslaugų, kredito rizikos vertinimo, interaktyvių sprendimų ir konsultacinės analitikos ekspertai. Kaune „Callcredit Information Group“ biuras veikia jau trejus metus.

“Callcredit Information Group“ Kauno padalinys kuria ir palaiko inovatyvius technologinius produktus ir tarptautinę grupės IT infrastruktūrą. Padalinys įsikūręs Nemuno saloje, Žalgirio arenoje. Kauno padalinyje dirbantys specialistai yra atsakingi už programinės įrangos ir duomenų bazių kūrimą, testavimą, projektų valdymą, IT palaikymą, duomenų analizės, elektroninės rinkodaros paslaugas bei klientų aptarnavimą. 

„Callcredit Information Group“ yra duomenų valdymo lyderė Jungtinėje Karalystė, paslaugas teikianti tarptautiniu mastu. Bendrovės padaliniai be Jungtinės Karalystės taip pat veikia Japonijoje, Kinijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose ir Lietuvoje. Iš viso įmonių grupėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų. 

Kauno padalinio „Facebook“ profilis: Facebook.com/CallcreditKaunas

Įmonių grupės svetainė: www.callcredit.co.uk

Dėl daugiau informacijos prašome kreiptis:

Eglė Subačiūtė

Kauno padalinio komunikacijos specialistė

„Callcredit Information Group“

Tel: +44 (0) 113 826 5522

Mobilus: +370 685 608

El. paštas: Egle.Subaciute@callcreditgroup.com   

Parašykite komentarą