„Camelia“ klientai sutaupė per 15 milijonų eurų

Vaistinių tinklas „Camelia“ per 2015 metus suteikė 15,5 mln. eurų nuolaidų klientams, pasinaudojusiems lojalumo kortelėmis. Palyginti su 2014 m., suteiktų nuolaidų suma išaugo 23 proc.

„Mažų kainų kortelę turintiems klientams jau vienuolika metų siūlome ypatingas nuolaidas bei akcijas. Suteiktų nuolaidų suma auga kiekvienais metais, o gyventojai vertina „Camelia“ siūlomas taupymo galimybes – tai atskleidžia visuomenės nuomonės tyrimų rezultatai, patvirtinantys, jog „Camelia“ – mažų kainų vaistinė“, – sakė vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ 2016 m. vasario mėn. reprezentatyvios apklausos duomenimis, daugiau kaip 40 proc. Lietuvos gyventojų teigia, jog mažiausios kainos yra vaistinėse „Camelia“.

„Vertiname tokį gyventojų pasitikėjimą, todėl stebėdami pasaulines tendencijas nuolat ieškome klientams palankių sprendimų. Nuo šių metų pradžios nebetaikome priemokos leidžiamiesiems vaistams diabetui gydyti. Sergant cukriniu diabetu vaistai yra kasdienis palydovas, todėl netaikydami priemokos jau per du mėnesius padėjome klientams sutaupyti daugiau nei 60 tūkst. eurų. Be to, stebėdami augantį nereceptinių vaistų pirkimą internetu, pradėjome teikti jų pristatymo į namus paslaugą“, – pasakojo A. Budrikienė.

„Camelia“ mažų kainų kortelėmis per 2015 metus pasinaudojo daugiau kaip 800 tūkst. Lietuvos gyventojų, jiems suteikta 15,5 mln. eurų nuolaidų – 23 proc. daugiau nei 2014 metais (12,7 mln. eurų).

Vaistinių tinklas „Camelia“ turi 326 vaistines – daugiausia Lietuvoje. „Camelia“ tinklą valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ pajamos 2015 m. siekė 156,6 mln. eurų, 2014 m. – 146,1 mln. eurų. 

Parašykite komentarą