Jungtinė švietimo profesinių sąjungų atstovybė tikisi Vyriausybės pritarimo šakos kolektyvinei sutarčiai

Gegužės 9 d., Jungtinė švietimo profesinių sąjungų  atstovybė, kurią sudaro Lietuvos švietimo profesinės sąjunga, Lietuvos švietimo įstaigų profesinės sąjunga, Lietuvos mokytojų profesinė sąjunga bei Švietimo ir mokslo profesinė sąjunga „Solidarumas“ išplatino pareiškimą dėl ilgalaikės pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčio didinimo programos.

Pareiškime pabrėžiama, kad siekiant nuolatinio darbo užmokesčio didinimo, 2008 m. kovo 5 d. LR Vyriausybės Nutarimu Nr. 193 buvo patvirtinta Ilgalaikė pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčio didinimo programa, kuri 2009 m. dėl ekonominės krizės buvo sustabdyta. Augant šalies ekonomikai vėl keliamas šios programos atnaujinimo klausimas, todėl Jungtinė švietimo profesinių sąjungų atstovybė primena Vyriausybei jos įsipareigojimą – atsigaunant ekonomikai, didinti švietimo ir mokslo finansavimą.

Jungtinė švietimo profesinių sąjungų atstovybė balandžio mėnesi suderėjo kolektyvinės sutarties projektą, prijungiant prie jo Ilgalaikės (5 metų) pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčio didinimo programos didinimo projektą, kuris pagal pasiektą sutarimą yra neatsiejama kolektyvinės sutarties dalis.

Jungtinės švietimo profesinių sąjungų atstovybės manymu, nesikeičianti neigiama Finansų ministerijos bei Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pozicija dėl ilgalaikės pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčio didinimo programos atnaujinimo neišvengiamai provokuoja naują kolektyvinį ginčą, už kurio pasekmės visą atsakomybę privalės prisiimti valdininkai, kurie pažeidžia demokratinius bendradarbiavimo principus, pagrįstus teisingumu ir sąžiningumu.

Švietimo profesinės sąjungos, pabrėždamos norą bendradarbiauti ir  matydamos atsigaunančią ekonomiką, bei įvertinusios ministro pirmininko Algirdo Butkevičiaus duotus pedagogams pažadus, Lietuvos tarptautinius įsipareigojimus ir rekomendacijas, tikisi LR Vyriausybės pritarimo minėtam susitarimui, kurio įgyvendinimas užtikrins sėkmingą švietimo sistemos funkcionavimą ir žymiai pagerins šios sistemos darbuotojų socialines, ekonomines sąlygas bei sudarys prielaidas kokybiškam ugdymui.

Parašykite komentarą