Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“: Lietuvos gamintojai vidaus rinkoje neužleidžia pozicijų

Tradicinė Lietuvoje gaminamų prekių paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ šiemet itin išsiplėtė. Joje Lietuvoje sukurtas naujienas pristatys trečdaliu daugiau gamintojų nei pernai. Pirmą kartą lietuviškos mados prekės ženklai bursis specialioje ekspozicijoje „Mados pasažas“ ir paskutinį savo pasiruošimo kulinarijos olimpiadai etapą viešai demonstruos Nacionalinė šefų rinktinė.

Spalio 7–9 dienomis Kauno Nemuno sala vėl taps Lietuvos gamintojų miestu. Į Žalgirio areną planuoja suplūsti daugiau nei 220 lietuviškos produkcijos gamintojų, tarp kurių – ir rinkos senbuviai, ir naujokai. Visiems – tai labai laukiamas metų renginys, kurio metu susitinkama su esamais ir potencialiais klientais, pristatomos naujienos, seminarų metų semiamasi žinių ir dalijamasi patirtimi, varžomasi dėl geriausio parodoje pristatomo produkto vardo bei siekiama parodos aukso medalio. Parodos lankytojams tai taip pat unikali galimybė vienoje vietoje surasti Lietuvoje gaminamus įvairius gaminius – nuo maisto iki lengvosios ir statybinės pramonės bei baldų.

Šiais metais parodos organizatoriai pirmą kartą kartu su paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ pristato specialią ekspoziciją „Mados pasažas“.

„Pastebėjome tendenciją, kad parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ kasmet prisistato vis daugiau naujų lietuviškos mados prekių ženklų. Kūrybingi ir talentingi jauni žmonės nebijo eksperimentuoti ir drąsiai žengia į rinką su originaliais pasiūlymais. Todėl šiemet nusprendėme palengvinti naujų lietuviškos mados prekės ženklų prisistatymą parodoje sukurdami jiems specialią mados ekspoziciją“, – sako Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ vadovas. Anot jo, verslo pradžia visuomet ne lengva, o dalyvavimas parodoje yra vienas iš efektyviausių būdų didinti prekės ženklo žinomumą ir pasiekti potencialius klientus.

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ yra viena iš lankomiausių, pernai ją aplankė rekordinis lankytojų skaičius nuo organizavimo pradžios – per tris dienas paroda sulaukė 31,5 tūkst. lankytojų. Tikimasi, kad parodą šiemet aplankys dar daugiau lankytojų.

„Šiemet turėsime beveik trečdaliu daugiau parodos dalyvių nei pernai. Tai rodo, kad rinkoje veikia daug stiprių lietuviškų verslų, kurie investuoja į tolimesnį augimą bei plėtrą ir nori būti matomi Lietuvos rinkos padangėje bei yra pajėgūs žengti į užsienio rinką“, – sako E. Piskunovas.

Šiemet parodoje išskiriamos dvi Lietuvos gamintojams itin aktualios temos – internetinė rinkodara ir naujos galimybės užsienio rinkose. Pirmąją parodos dieną seminarų erdvėje vyks internetinės rinkodaros konferencija „Lietuviškų prekės ženklų kūrimas ir komunikacija“ bei specialus seminaras apie plėtrą užsienio rinkose, kurį ves lektoriai iš Prancūzijos.

Antrąją parodos dieną parodos dalyviai turės galimybę išvysti Nacionalinės šefų rinktinės paskutinį viešą pasirengimo etapą prieš pasaulio kulinarijos olimpiadą „IKA Culinary Olimpics“. Parodos metu dešimt profesionalių Lietuvos virtuvės šefų gamins tris patiekalus, kuriuos turės pristatyti ir olimpiados metu.

Parašykite komentarą