„Kalnapilio“ eksportas pernai augo 80 proc.

 Bendras „Kalnapilio-Tauro grupės“ eksportas pagal alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų pardavimus litrais per praėjusius metus augo 15 proc. Tarptautinėse rinkose labiausiai augo „Kalnapilio“ prekės ženklas – 2017 metais pirkėjams užsienio šalyse buvo pristatyta net 80 proc. daugiau „Kalnapilio“ produkcijos. Sėkmingo rezultato siekti padėjo pernai atsivėrusios prekybos galimybės su P. Amerika.

„Aktyviau stiprinti savo pozicijas užsienyje pradėjome prieš dvejus metus, reaguodami į alaus rinkos traukimąsi Lietuvoje. Vertindami praėjusių metų rezultatus, galime sakyti, kad kelių metų įdirbis davė sėkmingų rezultatų ir pavyko pasiekti matomo proveržio eksporto srityje. Įsitvirtinome Čilėje, toliau nuosekliai plečiamės didžiausioje pasaulyje alaus rinkoje Kinijoje. Kasmet augančios pardavimų apimtys Ukrainoje ir Rusijoje taip pat prisideda prie mūsų eksporto augimo“, – teigia „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

„Kalnapilio“ pardavimai užsienio rinkose pernai sudarė 7,5 proc. visų šio prekės ženklo pardavimų. Kitaip tariant, maždaug kas tryliktas „Kalnapilio“ logotipu žymėtas gėrimo butelis ar skardinė buvo parduoti ne Lietuvoje.

Čilėje įsitvirtino per itin trumpą laiką

Daugiau nei 18 mln. gyventojų turinčioje Čilėje sėkmingai debiutuoti ir pasiekti bendrovei reikšmingų eksporto apimčių pavyko pasirinkus tinkamus partnerius. Čia „Kalnapilio“ produkcija prekiaujama „Walmart“ valdomo prekybos tinklo „Lider“ parduotuvėse.

Į Čilę pirmoji lietuviško alaus partija buvo išsiųsta praėjusių metų antroje pusėje, praėjus ilgų ir griežtai reglamentuojamų derybų etapą. Šiuo metu Čilėje prekiaujama „Grand Select“ ir „Original“ lagerais.

Be to, „Kalnapilio“ partneriai iš Čilės lietuvišką alų jau rekomendavo „Walmart“ Argentinoje ir Japonijoje. Sėkmingai baigus derybas, lietuviškas alus gali pasiekti ir šių šalių vartotojus.

Per pusmetį drastiškai šoktelėjo eksportas į Kiniją

Nors su Kinijos rinka „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba jau kelerius metus, gerokai platesnės eksporto galimybės atsivėrė praėjusių metų lapkritį, kai lietuviškas alus pagaliau pasiekė Kinijos „Walmart“ parduotuves. „Walmart“ Kinijoje yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Jame prekiaujama ilgesnio brandinimo alumi „Royal Select“.

„Mūsų produkcijai čia sekasi gerai, užsakymų apimtys auga drastiškai. Planuojame, jog per šiuos metus Kinija taps viena pagrindinių eksporto šalių „Kalnapilio“ alui“, – pasakoja M. Kirstukas.

Planuoja įeiti į Kazachstaną ir Azerbaidžaną

„Artimiausiomis eksporto kryptimis esame pasirinkę Kazachstaną ir Azerbaidžaną. Ilgalaikėje perspektyvoje, sukaupę patirties šiose rinkose, judėsime ir į tolimesnes, mažiau pažįstamas šalis“, – planuoja „Kalnapilio-Tauro“ grupės generalinis direktorius.

Tarp kitų svarbių „Kalnapilio-Tauro“ grupės eksporto rinkų yra Airija, Didžioji Britanija, Ispanija. Šiose rinkose susibūrę nemažai tautiečių, kurie po emigracijos ir toliau liko ištikimi lietuviškiems prekių ženklams. Be to, lietuvišką alų mėgsta šiose šalyse gyvenantys emigrantai iš kaimyninių valstybių.

M. Kirstukas priduria, jog bendrovė, matydama ribotą potencialą augti vietinėje alaus rinkoje, ir toliau savo pastangas skirs plėtrai užsienio šalyse.

Apie „Kalnapilio-Tauro“ grupę

„Kalnapilio-Tauro“ grupė – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. – ir vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai.

Parašykite komentarą