„Carlsberg“ pristato inovacijas, padėsiančias kovoti su aplinkos tarša

Šiandien „Carlsberg“ visame pasaulyje, o taip pat ir Lietuvoje, pristato seriją išskirtinių inovacijų bei žengia žingsnį į priekį kovoje su aplinkos tarša. Viena ryškiausių naujienų – „Snap Pack“ pakuotė, kuri kasmet plastiko atliekų sumažins 1200 t – tiek sveria maždaug 60 mln. plastikinių maišelių.

Pirmieji pasaulyje

„Snap Pack“ – tai visiškai naujas 4, 6 ar 8 skardinių pakuotės tvirtinimo būdas, o „Carlsberg“ yra pirmasis aludaris pasaulyje, kuris pritaikė šią pažangią technologiją. Ji leis net iki 76 proc. sumažinti plastiko sąnaudas skardinių pakuotėse.

Tris metus vystyta „Snap Pack“ koncepcija – tik vienas iš „Carlsberg“ pristatytų tvarios pakuotės sprendimų. Kita naujovė  – „Carlsberg“ etiketėse, o taip pat ir kartono pakuotėse, pradedami naudoti „Cradle-to-Cradle“ sertifikuoti dažai, dėl kurių šios taps lengviau perdirbamos.

Bendrovė taip pat paskelbė, kad nuo šiol buteliai bus dengiami apsaugine danga, kuri jų naudojimo laiką prailgins iki dviejų kartų. O tai reiškia stipriai krisiantį naujos taros poreikį bei gerokai mažesnį poveikį aplinkai gaminant naujus butelius.

„ZerO2“ – taip pavadintas „Carlsberg“ patobulintas butelio kamštelis. Jis gali absorbuoti deguonį, dėl ko gėrimo aromatas pakuotėje išlieka stipresnis.

Greitina tvarumo programos įgyvendinimą

Šiandien Kopenhagoje pristatytos naujienos – tik pirmoji „Carlsberg“ grupės tvarių inovacijų banga, kuri yra alaus gamintojos įgyvendinamos tvarumo programos „Kartu link NULIO“ (angl. Together Towards ZERO) dalis.

„Ši diena yra svarbi grupės įmonėms visame pasaulyje. Atkakliai dirbame, kad mūsų ambicingos tvarumo darbotvarkės tikslai būtų pasiekti ir mes prisidėtume prie kovos su klimato kaita.

Šiandien pristatytos naujienos dar kartą patvirtina mūsų ryžtą sekti daryklos įkūrėjo pavyzdžiu ir kurti geresnį rytojų. Nauja pakuotė leis gerokai sumažinti plastiko atliekų, o mes ir toliau intensyviai darbuosimės, kad gerėjanti mūsų vartotojų alaus patirtis turėtų kuo mažesnį poveikį aplinkai“, – sako „Carlsberg Group“ vadovas Cees Hart.

Be to, „Carlsberg“ pareiškė greitinanti savo tvarumo darbotvarkės įgyvendinimą, todėl paskelbta apie dvi naujas strategines partnerystes su Danijos Pasaulio gamtos fondu (WWF) bei „Plastic Change“ tam, kad būtų išvystyta daugiau tvarios pakuotės sprendimų bei mažėtų plastiko tarša gamtoje.

Palies ir Baltijos šalis

„Carlsberg“ paskelbta programa bus įgyvendinama visose rinkose, kur veikia grupės įmonės, tad permainos neaplenks ir Lietuvos.

„Judėjimas inovacijų keliu, kaip ir ryžtas prisiimti atsakomybę bei valia įgyvendinti įsipareigojimus, nuo pat įkūrimo buvo „Carlsberg“ stiprybės. Šiandien pristatytos naujovės patvirtina, kad mūsų įmonė geba prisiimti atsakomybę ne tik už savo produkcijos kokybę, bet ir už mūsų ateitį. Reikia tikėtis, kad vis daugiau organizacijų paseks mūsų pavyzdžiu“, – sako „Švyturys-Utenos alus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalių generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

„Carlsberg“ Baltijos šalyse pernai už 4,3 mln. Eur įsigijo 257 naujus automobilius su vairuotojo blaivumą tikrinančia įranga, o šiemet ant „Švyturys-Utenos alus“ daryklos stogo Utenoje įrengta 3703 modulių, 1 megavato galios saulės jėgainė. Tai – didžiausias Lietuvoje įgyvendintas saulės jėgainių ant pastatų stogų projektas.

Esminiai faktai

  • „Snap Pack“ – inovatyvi klijų technologija taikoma skardinių pakuotėms. Kasmet plastiko atliekų kiekius ji sumažins po 1200 t.
  • „ZerO2“ – deguonį absorbuojantis kamštelis, kuris gėrimo aromatą saugo iki 15 proc. geriau nei įprastas.
  • Ilgaamžiai buteliai – dėl atsparumą didinančios dangos, „Carlsberg“ buteliai tarnaus dvigubai ilgiau.
  • Žalesnė žalia – etiketėse naudojami saugūs, „Cradle-to-Cradle“ sertifikuoti dažai.

Apie programą „Kartu link NULIO“

Programą „Kartu link NULIO“, remdamasi mokslinių tyrimų duomenimis, „Carlsberg Group“ parengė kartu su pasaulyje pripažintais ekspertais. Ši aplinkos tausojimo ir socialinės atsakomybės programa atitinka Jungtinių Tautų Darnaus vystymosi tikslus ir numato dar ambicingesnį anglies dioksido emisijų mažinimą nei numatyta Paryžiaus susitarime dėl klimato kaitos.

Programoje numatyta iki 2022 m. naudoti vien tik iš atsinaujinančių šaltinių gautą energiją ir iki 2030 m. pasiekti nulinę anglies dvideginio emisiją  bei perpus sumažinti sunaudojamo vandens kiekį. Užsibrėžti tikslai įgyvendinami visose įmonių grupės alaus daryklose, taip pat ir bendrovėje „Švyturys-Utenos alus“, kuri priklauso „Carlsberg Group“.

Parašykite komentarą