UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ – įpareigojimas panaikinti skolą vartotojui

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK), išnagrinėjusi vartotojo ir UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ ginčą dėl įsiskolinimo už pastato bendrosioms reikmėms suvartotą elektros energiją, įpareigojo panaikinti skolą vartotojui, nes ji susidarė dėl pačios bendrovės neatsakingų veiksmų.  

VKEKK pateiktame prašyme vartotojas nurodė, kad už bute ir pastato bendrosioms reikmėms suvartotą elektros energiją kiekvieną mėnesį mokėdavo administratoriui pagal pateiktus mokėjimus. Taip pat 2016 m. gegužės mėn. parduodamas butą vartotojas iš administratoriaus gavo pažymą, patvirtinančią, kad įsiskolinimo už elektros energiją nėra. Todėl dabar vartotojas nesutinka su UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ reikalavimu apmokėti ankstesniu laikotarpiu susidariusią skolą už pastato bendrosioms reikmėms suvartotą elektros energiją ir prašo ją panaikinti.

Išnagrinėjus faktines ginčo aplinkybes nustatyta, kad pastato administratorius laikotarpiu nuo 2013 m. kovo 31 d. iki 2017 m. mėn. galimai nevykdė savo pareigų, t. y. iš gyventojų surinktų mokėjimų už elektros energiją nepervesdavo paslaugos teikėjui.

Tačiau atsakomybė dėl susidariusios situacijos tenka ir UAB „Lietuvos energijos tiekimas“. Bendrovė beveik 5 metus tiekė elektros energiją, nors už ją nebuvo apmokama, ir nesiėmė jokių veiksmų, kad įsiskolinimas nesikauptų, todėl iš vartotojo  reikalaujama apmokėti skola susidarė dėl pačios bendrovės neveikimo ir vartotojas neturi jos apmokėti.

Parašykite komentarą