„Fazer Lietuva” didina eksporto potencialą: įgijo tarptautinį maisto saugos sertifikatą

Viena pirmaujančių duonos kepyklų šalyje „Fazer Lietuva”, atstovaujanti „Gardėsio” duonos prekės ženklą, įgijo tarptautinį maisto saugos sertifikatą FSSC 22000, kurio dėka planuojama auginti įmonės eksportą. Per praėjusius metus „Fazer Lietuva“ padvigubino savo eksporto apimtis, o tarptautiniu mastu pripažintas sertifikatas atveria kelius ir naujoms eksporto rinkoms.  

„Lietuvoje pagaminti įmonės kepiniai tampa vis populiaresni užsienio rinkose. Tai įrodo sparčiai augančios mūsų kepyklos eksportuojamos produkcijos apimtys. Atsižvelgdami į augančią paklausą, įžvelgiame potencialo vykdyti aktyvesnę plėtrą į užsienio rinkas, kuriose tarptautinis maisto saugos sertifikatas FSSC 22000 padidina mūsų konkurencingumą ir atveria naujas galimybes.  Šis sertifikatas užtikrina dar aukštesnius maisto saugos standartus ir supaprastina vadybos procesus“, – sako „Fazer Bakery Baltic“ gamybos ir tiekimo direktorė Zita Petkevičienė.

Kepyklos atstovė teigia, kad šiemet sparčiausio eksporto augimo yra tikimąsi į tokias šalis kaip Suomija, Jungtinė Karalystė, Danija ir Rusija, o taip pat ir į naujas užsienio rinkas.

„Tarptautinių sertifikatų įdiegimas atveria kelius ir į visiškai naujas rinkas, kuriose keliami specifiniai reikalavimui, pavyzdžiui, halal bei košerinio maisto. Tarptautinių maisto saugos sertifikatų sistema leidžia lengviau atitikti šiuos reikalavimus. Be to, tam tikri Lietuvoje veikiantys tarptautiniai rinkos žaidėjai reikalauja šio sertifikato iš savo verslo partnerių”, – sako Z. Petkevičienė.

Šiuo metu aktyviausiai eksportuojami „Fazer Lietuva“ produktai yra ne tik tradiciniai duonos gaminiai, bet ir duonos užkandžiai ar saldūs kepiniai.

„Per praėjusius metus mūsų duonos užkandžių pardavimų apimtys eksporto rinkose išaugo dvigubai, Lietuvoje – 25 proc. Duonos užkandžių segmentas yra palankus eksportui dėl ilgesnio galiojimo laiko ir universalaus skonio, atitinkančio vartotojų poreikius įvairiose šalyse. Būtent dėl šių priežasčių prognozuojame, kad šio segmento eksportas šiemet augs itin sparčiai. Prie augimo prisidės ir tai, kad vartotojai vis dažniau renkasi sveikatai palankius užkandžius“, – sako Z. Petkevičienė.

Nepaisant kompanijos turimų galimybių ar aukštų produktų kokybės ir saugos rodiklių, pagrindiniu iššūkiu šiemet išlieka darbuotojų trūkumas. Anot Z. Petkevičienės, nauji technologiniai sprendimai, planuojamas darbo apimčių didėjimas reiškia ir papildomos darbo jėgos poreikį. Šiuo metu „Fazer Lietuva“, kaip ir daugelis kitų maisto gamybos įmonių, susiduria su darbuotojų trūkumo problema, kurią įvardija kaip didžiausią šių metų kompanijos iššūkį.

Apie „Fazer Lietuva“

Lietuvoje „Fazer“ atstovauja UAB „Fazer Lietuva“ – viena pirmaujančių kepyklų šalyje, prekiaujanti duonos gaminiais, pažymėtais „Gardėsio“ prekės ženklu. Kaune esančioje kepykloje šiuo metu dirba 270 darbuotojų. Populiariausi duonos prekių ženklai – „Jorė“, „Skrudink ir ragauk“, „Daržovinės duonos“. Žinomiausi „Fazer“ saldumynų prekių ženklai Lietuvoje yra „Karl Fazer“ ir „Geisha“. Bendrovės apyvarta 2017 metais buvo 16,94 mln. EUR.

Daugiau informacijos:

Agnė Kalinkaitė, Headline agency (Account manager)

agne.kalinkaite@headline.lt, +370 663 52430

Indrė Švelnytė, Fazer Bakery Baltic (Director, Marketing & Portfolio)

indre.svelnyte@fazer.com, +370 698 01763

Parašykite komentarą