„Japan Tobacco“ : Lietuvoje startuoja nauja elektroninė cigaretė

„Japan Tobacco International“ (JTI) atstovaujanti bendrovė Lietuvoje paskelbė, kad jau rytoj, gegužės 10 dieną Narvesenir Circle Ktinkluose pasirodys naujas Lietuvos rinkai skirtas produktas – elektroninė cigaretė Logic Compact“.

Džiaugiamės galėdami suaugusiems rūkantiesiems Lietuvoje pristatyti inovatyvią, stilingą ir prieinamą alternatyvą tradicinėms cigaretėms ir kaitinamojo tabako produktams“ – sakė Linas Libikas, „JTI Baltics, Iceland and Finland“ vadovas.

JTI yra pirmieji didieji tabako gamintojai Lietuvoje, į rinką išleidžiantys sumažintos rizikos produktų [1] kategoriją elektroninių cigarečių segmente. Kitos tabako gamintojų kompanijos iki šiol vystė tik kaitinamojo tabako produktus.

Japan Tobacco International“ Lietuvoje taip pat priklauso tokie prekės ženklai kaip Camel“, „Winston“, „LDir Sobranie“. „JTI Baltic“ yra antra pagal dydį tabako kompanija Lietuvoje, užimanti apytiksliai 32% šalies cigarečių rinkos. Vilniuje yra įsikūrusi bendra Lietuvos, Latvijos, Estijos, Islandijos ir Suomijos regionų JTI bendrovė.  

Keičiamos magnetinės e-skysčio kapsulės

Naujoji elektroninė cigaretė bus „rožinio aukso“, „skalūnų pilkos“ ir „plieninės mėlynos“ spalvų. Europos Sąjungoje gaminami nikotino e-skysčiai bus keturių kvapiųjų medžiagų: tabako, mentolio, uogų-mėtų ir vyšnių.

Viena „Logic Compact“ ypatybių – inovatyvus, uždaras e-skysčio rezervuaras. Pakeičiamos, iš anksto papildytos kapsulės į vietą elektroninėje cigaretėje įstatomos magnetiniu būdu.

Galimai mažiau kenksminga

Neseniai pasirodę Jungtinės Karalystės „Public Health England“ tyrimai rodo, kad garinamieji produktai yra potencialiai saugesnė alternatyva nei cigaretės[2]. Tikima, kad ir „Logic Compact“ gali būti saugesnis produktas – tyrimai rodo, kad „Logic Compact“ išgarinamose medžiagose yra 95 proc. mažiau kenksmingų sudedamųjų dalių, kurias tabako ir susijusiuose gaminiuose rekomenduoja mažinti Pasaulio sveikatos organizacija[3].

„Logic Compact“ Jungtinėje Karalystėje pasirodė dar 2018 metais, o šiemet buvo pristatytas Italijoje, Prancūzijoje, Rumunijoje, Belgijoje, Airijoje, Šveicarijoje, Rusijoje ir Kanadoje.

„Logic“ prekės ženklas veikia keturiolikoje rinkų ir sudaro 75 proc. elektroninių cigarečių pasaulinės vertės.

Į sumažintos rizikos produktus „Japan Tobacco International“ nuo 2015 iki 2020 metų investuos daugiau kaip du milijardus JAV dolerių.

Šaltiniai

[1]Sumažintos rizikos produktai pagal JTI yra produktai, potencialiai mažinantys riziką, susijusią su rūkymu

[2]Ann McNeill, Leonie S Brose, Robert Calder, Linda Bauld, Debbie Robson, 2018. Evidence review of e-cigarettes and heated tobacco products 2018. A report commissioned by Public Health England.

[3]Remiantis 9 kenksmingų sudedamųjų dalių palyginimu, kurį Pasaulio sveikatos organizacija rekomendavo sumažinti cigaretės dūmuose, matuojant standartinių referencinių cigarečių (3R4F) dūmuose, palyginti su garais iš „Logic Compact“. Šio produkto naudojimas nereiškia, kad jis būtinai yra saugesnis nei įprastų cigarečių rūkymas.

Parašykite komentarą