Žmonės. Procesai. Technologijos.

Transporto ir logistikos sritis yra pirmaujanti pagal IT sprendimų įdiegimo kiekį. Bepilotės skraidyklės, bepiločiai automobiliai, procesų uberizacija.  Tai, ką prieš 20 metų matėme tik futuristiniuose filmuose, šiandien tapo realybe. Kaip keičiasi bendravimas sektoriuje B2B ir kokia yra situacija krovinių gabenimo rinkoje, pasakoja Marina Rybčik, „AsstrA“ darbo su svarbiais klientais specialistė.

Paprastas gyvas bendravimas ar šiuolaikinės komunikacijos priemonės. Ko šiandien ieško Klientai? 

Santykių „vadybininkas-klientas“ sistema transformuojasi. Pastarųjų penkerių metų bendravimo tendencija – dialogo perkėlimas į „online“ erdvę, į pokalbius internetu ir pranešimų gaviklius. Keičiasi dalykinio bendravimo etiketas: skambučiai telefonu arba Skype jau derinami taip pat, kaip ir „gyvi“ susitikimai. Skambinti be pranešimo ir įsiveržti į pašnekovo informacinę erdvę yra nederamas elgesys. Pavyzdžiui, e-commerce ir paslaugų srityje tiesioginis kontaktas tapo visiškai minimalus. Užsisakyti taksi ir užsirašyti pas gydytoją dabar galima tiesiog prisijungus prie atitinkamos sistemos.

Kaip IT sprendimai keičia bendravimo su Klientais stilių ir formą?

Globalizacija ir technologijų vystymasis ištrina sienas ir diktuoja naują dalykinių santykių ritmą. Atsiranda biržos portalai, projektinės erdvės, kuriose keičiamasi informacija apie atitinkamus gabenimus. IT sprendimų įdiegimas padeda sutaupyti bendravimo laiko  ir mažina atstumus tarp informacijos siuntėjo ir gavėjo. Procesų automatizacija ir greitai besivystantys technologiniai instrumentai leidžia logistikos pasauliui gyventi toje pačioje laiko juostoje.

„AsstrA“ prioritetas diegiant automatizacijos procesus – saugumas ir perduodamos informacijos patikimumas. Todėl įmonių grupė „AsstrA“ vysto savus IT resursus. Teikdami paslaugas korporatyviniams klientams mes diegiame elektroninį keitimąsi duomenimis – EDI

 (Electronic Data Interchange). Siekdami užtikrinti skaidrumą kiekviename etape (Supply Chain Visibility) bendradarbiaujame su pasauliniu lyderiu „Shippeo“. Įdiegta ir krovinių stebėjimo sistema „Track & Trace“. Bendradarbiaujant su transporto paslaugų tiekėjais sukurtas portalas „Tiekėjo kabinetas“.

Kokiais kriterijais remiasi Klientas šiandien pasirinkdamas logistikos paslaugų tiekėją?

Prioritetu išlieka patirtis. Toks pats reikšmingas veiksnys yra tik greitis: užklausų apdorojimas, pristatymas, papildomos su gabenimu susijusios paslaugos. Naujų technologijų įdiegimas optimizuoja išteklius – žmogiškuosius, laiko, finansinius – ir spartina procesus. Rutininis darbas automatizuojamas, o darbuotojai toliau atlieka ekspertines ir kontroliuojančias funkcijas.

Greitesnis kiekvieno etapo įgyvendinimas taupo Kliento laiką. Daugybei kompanijų tai yra didesnis prioritetas negu, pavyzdžiui, maža kaina. Versle žaidimo taisykles diktuoja galutinis vartotojas, tai yra kiekvienas iš mūsų. Procesų optimizavimo poreikis ir yra technologijų vystymosi vektorius.

Kokios tendencijos lemia ateities verslo komunikaciją?

Auga dėmesys informacijos internete saugumui. Europos Sąjungoje 2018 metais buvo priimtas BDAR (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) – asmens duomenų apsaugos įstatymas. Į pasaulinį žiniatinklį patenka didelis kiekis „jautrios“ informacijos, kuri patekus į piktavalių rankas gali būti panaudota prieš jos savininką.

Globalizacija ištrina sienas tarp valstybių. Tai atveria naujas darbo migracijos perspektyvas. Tarpžemyniniai skrydžiai ir tarptautinės kompanijos daro pasaulį „kompaktišką“ ir pažįstamą. Bendravimą su Klientais lemia korporatyvinės vertybės, kurios yra bendros kompanijos veiklos regionuose.

Parašykite komentarą