UAB „Baltnetos komunikacijos“ eksporto plėtra Rusijoje

2015 m. rugsėjo 23 d. UAB „Baltnetos komunikacijos” baigė įgyvendinti projektą pavadinimu „UAB „Baltnetos komunikacijos” eksporto plėtra Rusijoje”, iš dalies finansuotą Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo lėšomis pagal priemonę „Naujos galimybės”. Įmonė į projekto įgyvendinimą pagal finansavimo sutartį turėjo investuoti iki 16.417,05EUR nuosavų lėšų (neįskaitant PVM), o paramos suma turėjo siekti 24.625,58 EUR. Bendra 7 mėn. trukmės projekto vertė pagal sutartį su Lietuvos verslo paramos agentūrą sudarė 41.042,63EUR.

Projekto įgyvendinimo metu įmonė sudalyvavo tarptautinėse parodose Rusijoje ir Ukrainoje. Sėkmingai įgyvendintas projektas turi didžiulį poveikį įmonės teikiamų paslaugų kokybei: kryptinga eksporto plėtra ir aktyvus dalyvavimas parodose, kuriose apsilanko tūkstančiai lankytojų bei konkurentų įpareigojo užtikrinti itin aukštą kokybę, bendradarbiauti tik su tais tiekėjais, kurie tieks aukščiausios kokybės prekes bei paslaugas. Tai itin svarbu, tiek siekiant likti konkurencingais buvusiose rinkose, tiek įsitvirtinant naujosiose. Projektas įtakojo, kad būtų skiriama daugiau dėmesio teikiamoms paslaugoms. Siekiant išlikti konkurencingais ir įsitvirtinti naujose rinkose yra skiriamas itin didelis dėmesys technologijoms ir reikalavimams, atitinkantiems naujausius galiojančius Europos ir tarptautinius standartus. Tikimasi, kad siūlomos paslaugos visiškai atitiks vartotojų poreikius, o vartotojų poreikių tyrimo išvados bus naudojamos naujoms paslaugoms kurti.

Taip pat aktyvus dalyvavimas tarptautinėse parodose leido potencialiems klientams pristatyti paslaugas, įvardinti savo privalumus lyginant su konkurentais, kas sudarė sąlygas įmonei kryptingai ir efektyviai plėtoti eksportą, prisiderinti prie rinkos sąlygų bei įvertinti jų kitimo tendencijas, iš anksto planuoti klientų užsakymus ir jų apimtis, atitinkamai valdyti užsakymo iš tiekėjų procesą, efektyviai organizuoti darbuotojų darbo laiką ir laiku bei kokybiškai pateikti užsakymus klientams.

Be to, dalyvavimas tarptautiniuose renginiuose būtinas siekiant sukurti klestinčios ir patikimos bendrovės įvaizdį. Numatoma, kad dalyvavimas šiuose renginiuose leis užmegzti bendradarbiavimą su tiksliniais potencialiais partneriais, tiekėjais ir pirkėjais bei įtvirtinti ilgalaikius ryšius su jais, taikyti tinkamą kainodarą bei pardavimo sąlygas.

Parašykite komentarą