VKEKK išsprendė vartotojo ir elektros tiekėjo ginčą

Vartotojas privalo atsiskaityti už suvartotą elektros energiją, o elektros energijos tiekimo operatorius – užtikrinti vartotojų teises, tinkamai informuodamas apie sutartinių sąlygų pasikeitimus. Tokį sprendimą priėmė Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK), išnagrinėjusi vartotojo ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ ginčą dėl vienašališko sutartinių sąlygų pakeitimo ir susidariusios nepriemokos už suvartotą elektros energiją nuskaitymo iš vartotojo banko sąskaitos.

Vartotojo teigimu, AB „Energijos skirstymo operatorius“ neteisėtai  iš jo banko sąskaitos tiesioginio debeto būdu nuskaitė nepriemoką už 2015–2016 m. suvartotą elektros energiją, nes mokėtinos sumos buvo apskaičiuotos ne tomis sąlygomis, su kuriomis vartotojas sutiko pasirašydamas sutartį, todėl nuskaityta suma turi būti grąžinta.

Faktines ginčo aplinkybes išnagrinėjusi VKEKK nustatė, kad nepriemoka susidarė, nes vartotojas informavo elektros energijos tiekimo operatorių, kad laikinai nevartos elektros energijos, todėl šiuo laikotarpiu tiesioginio debeto būdu nebuvo atsiskaitoma su operatoriumi, tačiau metų pabaigoje užfiksavus vartotojo skaitiklių parodymus nustatyta, kad vartotojas faktiškai buvo suvartojęs daugiau elektros energijos – už šį suvartotą kiekį ir susidarė nepriemoka.

Nepriemoka, pagal galiojančią atsiskaitymo už sunaudotą elektros energiją pagal tiesioginio debeto mokėjimo pavedimus tvarką, vartotojui išdėliojama keliais etapais ir nuskaitoma su reguliariais mokėjimais.

Parašykite komentarą