Sėkmingiausia 2019-ųjų naujiena Lietuvoje – energetinis gėrimas

Sėkmingiausių parduotuvių lentynose pasirodžiusių naujų greito vartojimo produktų rinkimų viršūnėje – ir vėl gėrimai. 2019 metų sėkmingiausia naujiena išrinktas energetinis gėrimas „Monster Mango Loco“, antroji ir trečioji vietos atiteko nealkoholiniams alaus kokteiliams – „Utenos Radler Lemon“ ir „Kalnapilis Lite Lemon“. Tarptautinė rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Nielsen“ pirmąją vietą kokteiliui suteikė įvertinusi objektyvius šio gėrimo pardavimų rodiklius šalyje ir vartotojų nuomonę.

„Populiariausių naujų greito vartojimo produktų rinkimai Lietuvoje parodė, kad mūsų šalies gyventojai noriai perka išskirtinius ir kokybiškus gaminius, o labiausiai pastebi naujus įvairių vaisių skonio nealkoholinius gėrimus. 2019 metai energetinių gėrimų kategorijai buvo išskirtiniai – kategorija demonstravo spartų augimą, kurį lėmė ne tik populiarumo nepraradę įprasti produktai, bet ir nauji rinkai pristatyti skoniai. Lietuvos vartotojai nebijo eksperimentuoti, yra linkę išbandyti naujienas pirmi, todėl galimybių atrasti ir formuoti naujas tendencijas yra pakankamai“, – sako „Nielsen“ vadovė Baltijos šalyse Ilona Lepp.

Lietuvoje pirmąją vietą užėmęs energetinis gėrimas „Monster Mango Loco“ iš kitų energetinių gėrimų išsiskiria tuo, kad jo sudėtyje yra 16 proc. egzotinių vaisių sulčių. Pasak komercijos vadovės Baltijos šalims Tatjanos Sinickinos, pagrindiniai sėkmės veiksniai – tinkamas skonis, tinkamas įvaizdis, tinkamas laikas ir stipri komunikacija: „Mes didžiuojamės, kad gėrimas visose Baltijos šalyse, o ypač Lietuvoje, populiariu tapo nuo pat pasirodymo parduotuvių lentynose. Prie to nemažai prisidėjo ir unikalus akį traukiantis dizainas, įkvėptas Meksikos šventės – mirusiųjų dienos“.

Nealkoholinio alaus kategorija taip pat sulaukia didelio tautiečių susidomėjimo ir kasmet dinamiškai auga. „Pastaraisiais metais šis augimas įgavo itin didelį pagreitį, nes Lietuvos aludariai rinkai pristato naujus skonius ir atnaujina nealkoholinio alaus kategoriją atsižvelgdami ir reaguodami į šalies vartotojų poreikius“, –  sako I. Lepp.  

Pasak „Švyturio-Utenos alus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovo Rolando Viršilo, antrą vietą užėmęs nealkoholinio alaus kokteilis „Utenos Radler Lemon“ yra puikus nuoseklaus kūrybinio darbo, ieškant geriausio naujo nealkoholinio alaus skonio, rezultatas. „Nuolat keliame tikslą pasiūlyti pirkėjams tik išskirtinės kokybės ir inovatyvumo gaminius, kurie praplėstų supratimą apie tai, kokio skonio ir aromato pojūčių gali suteikti nealkoholinis alus. Tikiuosi, kad  Lietuvos vartotojai išliks progresyvūs ir vertinantys naujoves, nes esame pasirengę ir ateityje juos nustebinti naujais produktais ir potyriais“.

Skirtingų skonių „Švyturys-Utenos Alus“ nealkoholinio alaus kokteiliai trečius metus iš eilės patenka į naujų produktų trejetuką – sėkmingiausias 2018 metais naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje taip pat buvo nealkoholinio alaus kokteilis „Utenos Radler”, tik kitokio – aviečių ir citrinų skonio, o 2017 metais greipfrutų skonio „Utenos Radler Grapefruit“ užėmė trečią vietą.

Trečioji vieta atiteko taip pat nealkoholiniam kokteiliui „Kalnapilis Lite“, kuris yra nealkoholinio alaus, citrinų sulčių ir laimo aromato derinys. „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko teigimu, nealkoholinio alaus augimą lemia kintantys gyventojų įpročiai ir inovacijų poreikis. „Vartotojai, rinkdamiesi nealkoholinį alų, skonio atžvilgiu tikisi tokios pačios patirties, kaip ir vartojant jiems įprastą. Kurdami naujus produktus laikomės aukščiausių standartų ir ypatingą dėmesį skiriame ingredientų kokybei bei galutiniam produkto skoniui, todėl džiaugiamės, jog vartotojai įvertino mūsų pastangas ir pamėgo vasarišką „Kalnapilis Lite“ nealkoholinį alaus kokteilį“

Kaimyninėje Latvijoje 2019 metais populiariausia naujove tapo šviesi duona su daigintais grūdais ir sėklomis „Latvijas Graudu“, o Estijoje – sviestas „Farmi Estonian“. „Nielsen“ duomenimis, Lietuvoje ir Estijoje greito vartojimo prekių sektoriuje kasmet priskaičiuojama apie 18 tūkst. naujų produktų, Latvijoje apie 14 tūkst.

Apie „Best New Launch“ konkursą

„Nielsen“ kasmet nuo 2008 metų tiria ir vertina 20-ies svarbiausių maisto ir buities prekių kategorijų grupes, kuriomis prekiaujama Lietuvos prekybos centruose. Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka dviem etapais: pirmame etape pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis reitinguojami labiausiai vartotojų pirkti nauji produktai dvidešimtyje greito vartojimo prekių grupių.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, kaip šiuos produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naują prekę, ar nusipirko bent kartą, o gal įsigijo pakartotinai. Iš objektyvių apyvartos duomenų bei individualaus prekybos centrų klientų vertinimo sudarytas indeksas lemia kiekvienos grupės sėkmingiausius produktus bei tris absoliučias metų naujienas-laimėtojas.

Produktų grupė

Gamintojas / platintojas

Produktas

Pieno produktai

Pieno Žvaigždės

Varškė Graikiška Amfora Protein su figomis

Ledai

Unilever

Šokoladiniai ledai Baltija su vaflių gabaliukais

Mėsos gaminiai

Biovela Group

Biovelos karštai rūkytos Stix Kabanossi lazdelės

Silpnas alkoholis ir nealkoholinis alus,

sidras, kokteiliai

Carlsberg

Nealkoholinis alaus kokteilis Utenos Radler Lemon

Nealkoholiniai gėrimai

Monster Beverage

Energinis gėrimas Monster Mango Loco

Stiprus alkoholis ir vynai

MV Group

Putojantis vynas Alita Sunday Sweet

Saldumynai

Vilniaus Pergalė

Kakės Makės želė saldainių rinkinys Vaisinis Vakarėlis

Duonos gaminiai

Fazer Lietuva

Gardėsio Sėklų forminė duona

Kava ir arbata

Daisena

Malta kava Aroma platinum In Cup Colombian Arabica

Padažai

Eugesta

Heinz kečupas su 50% mažiau cukraus ir druskos

Užkandžiai

Pepsico

Bulvių traškučiai Lays Wavy su Grietine ir Žolelėmis

Šaldyti produktai

Liūtukas ir Ko/ Beatos Virtuvė

Beatos Virtuvės koldūnai su kiauliena

Gyvūnų prekės

Mars

Sheba Craft Collection Poultry Selection šlapias maistas katėms

Grūdiniai produktai ir funkciniai batonėliai

Naujasis Nevėžis

Oho Fruity Froops sausi pusryčiai

Kūdikių ir vaikų maistas

Hipp

Hipp ekologiška persikų, bananų, mango, jogurto tyrelė

Asmens higienos priemonės

L’Oreal

L’Oreal ELVital Dream Length Restoring plaukų šampūnas

Popieriaus gaminiai

Grigeo

Tualetinis popierius Grite Blossom Camomile

Namų apyvokos prekės

Henkel

Tualetinis blokelis Bref Deluxe Delicate Magnolia

Skalbimo priemonės

Henkel

Skalbiklis Persil 4in1 Discs Color

 Apie „Nielsen“:

„Nielsen“ yra tarptautinė veiklos vertinimo sprendimų bendrovė, tirianti pirkėjų elgesį daugiau nei 100 pasaulio šalių. Žiniasklaidos ir reklamos sričių klientams bendrovė teikia auditorijų matavimo paslaugas, pirkimo segmente vienintelė siūlo pasaulinį plataus vartojimo prekių mažmeninės prekybos vertinimą. Daugiau informacijos apie bendrovę interneto svetainėje www.nielsen.com

Parašykite komentarą