AB „Energijos skirstymo operatorius“ įpareigota kuo greičiau prijungti naują gamtinių dujų vartotoją

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK), išnagrinėjusi vartotojo ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ ginčą dėl prijungimo prie gamtinių dujų sistemos, įpareigojo bendrovę kuo greičiau prijungti vartotoją, nekeičiant jam prijungimo įmokos dydžio, kuris buvo apskaičiuotas sudarant sutartį.

VKEKK pateiktame prašyme vartotojas nurodė, kad 2018 m. liepos mėn. sudarė naujo buitinio vartotojo prijungimo prie dujų sistemos (naujas kvartalas) paslaugos sutartį su AB „Energijos skirstymo operatorius“ ir apmokėjo prijungimo įmoką. Tačiau netrukus operatorius informavo, kad dėl sistemos klaidos sutartyje buvo nurodytas trumpesnis reikalingo nutiesti dujotiekio ilgis ir apskaičiuota per maža prijungimo įmoka, todėl bendrovė pakeitė savitarnos sistemoje buvusią vartotojo pasirašytą paslaugos sutartį. Vartotojas nurodė, jog nesutinka su vienašaliu sutarties pakeitimu ir mano, kad tokie bendrovės veiksmai neteisėti.

VKEKK, išnagrinėjusi faktines ginčo aplinkybes, nustatė, kad naujo buitinio vartotojo prijungimo prie dujų sistemos (naujas kvartalas) paslaugos sutartis nenumato galimybės perskaičiuoti prijungimo įmokos vartotojui, kurio sistema yra naujame kvartale.  Taip pat
AB „Energijos skirstymo operatorius“ negalėjo vienašališkai pakeisti su vartotoju sudarytos naujo buitinio vartotojo prijungimo prie dujų sistemos (naujas kvartalas) paslaugos sutarties sąlygų, numatančių prijungimo įmokos dydį, o vartotojui nesutikus su tokiu pakeitimu, atsisakyti prijungti vartotoją prie gamtinių dujų sistemos.

VKEKK įpareigojo AB „Energijos skirstymo operatorius“ prijungti vartotojo objektą prie bendrovės dujų sistemos per kaip įmanomą trumpesnį terminą ir užtikrinti, kad šis skirtumas nebūtų dengiamas kitų vartotojų sąskaita.

Parašykite komentarą